Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
Rozmiar czcionek: A A+ A++ | Zmień kontrast
Miejska Biblioteka Publiczna w Sulejówku

Burmistrz Miasta Sulejówek - Gminny Komisarz Spisowy w Mieście Sulejówek ogłasza uzupełniający nabór kandydatów na rachmistrzów spisowych

Utworzono dnia 11.06.2021

Na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 6 ustawy z dnia 9 sierpnia 2019 r. o narodowym spisie powszechnym ludności i mieszkań w 2021 r. (Dz.U. poz.1775, z późn.zm.)- zwany dalej NSP 2021.

Burmistrz Miasta Sulejówek - Gminny Komisarz Spisowy w Mieście Sulejówek

ogłasza

nabór uzupełniający kandydatów na rachmistrzów spisowych,

wykonujących czynności w ramach prac spisowych na terenie Miasta Sulejówek


 

NSP 2021 jest przeprowadzany w terminie od dnia 1 kwietnia do dnia 30 września 2021 r., według stanu na dzień 31 marca 2021 r., godz. 24.00.


 

Kandydat na rachmistrza spisowego powinien spełniać następujące warunki:

  • mieć ukończone 18 lat,

  • cieszyć się nieposzlakowaną opinią,

  • posiadać co najmniej średnie wykształcenie,

  • posługiwać się językiem polskim w mowie i piśmie,

  • nie być skazanym prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.


 

Informacje ogólne:

  1. Dane kandydatów na rachmistrzów spisowych są rejestrowane w Systemie Ewidencji Rachmistrzów (SER) przez upoważnionego pracownika Urzędu Miasta Sulejówek. Kandydat na rachmistrza spisowego, którego dane zostaną zarejestrowane w systemie SER, otrzyma login do aplikacji e-learning. Na wskazany
    w ofercie adres e-mail zostanie wysłane hasło umożliwiające dostęp do tej aplikacji
    .

  2. Na podany w ofercie adres e-mail będą przekazywane informacje o terminie i formie szkolenia, którego ukończenie z wynikiem pozytywnym będzie warunkiem koniecznym do uzyskania możliwości kwalifikacji na rachmistrza spisowego.

  3. Kandydat na rachmistrza zobligowany jest do wzięcia udziału w szkoleniu przeprowadzanym w trybie zdalnym. Szkolenia dla rachmistrzów spisowych obejmować będą część teoretyczną oraz część praktyczną. Egzamin kandydata na rachmistrza spisowego, przeprowadzany po szkoleniu, będzie realizowany za pomocą aplikacji e-learning. Kandydat podczas szkolenia i egzaminu po szkoleniu posługuje się własnym urządzeniem z dostępem do Internetu (rekomendujemy laptop, komputer, tablet). Kandydat, który nie weźmie udziału w całości szkolenia, nie może przystąpić do egzaminu kończącego szkolenie.

  4. Kandydaci, którzy uzyskają pozytywny wynik z egzaminu (co najmniej 60% poprawnych odpowiedzi), zostaną wpisani na listę osób zakwalifikowanych do pełnienia roli rachmistrza. O kolejności na liście decydować będzie najwyższa liczba punktów uzyskanych na egzaminie przez kandydatów z danej gminy (jako pierwsze kryterium) oraz najkrótszy czas, w jakim został napisany test w przypadku takiej samej liczby uzyskanych punktów (jako drugie kryterium). Na liście będą zamieszczone przy każdym z kandydatów wyniki obu tych kryteriów.

  5. Kandydaci, którzy uzyskają najwyższe miejsce na liście, zostaną powołani na rachmistrzów spisowych
    (w liczbie adekwatnej do potrzeb), a następnie podpiszą umowę zlecenia z Dyrektorem Urzędu Statystycznego – jako Zastępcą Wojewódzkiego Komisarza Spisowego. Pozostali kandydaci, których liczba przekracza zapotrzebowanie w danej gminie, stanowić będą zasób rezerwowy.

  6. Kandydat ma prawo wglądu do swojego testu i uzyskanego wyniku - niezwłocznie po ogłoszeniu wyników egzaminu testowego oraz żądania sprawdzenia WBS poprawności tego wyniku.

  7. Kandydat, po powołaniu na rachmistrza spisowego,zobowiązany jest do przesłania za pośrednictwem aplikacji e-learning danych niezbędnych do zawarcia umowy zlecenia oraz zdjęcia do identyfikatora, które powinno spełniać określone wymagania:

    1. jednolite tło, oświetlone, pozbawione cieni i elementów ozdobnych oraz innych osób,

    2. format pliku - JPG,

    3. rozmiar rzeczywisty zdjęcia – 23x30mm, co odpowiada:

      • przy rozdzielczości 300 dpi, rozmiarowi 272x354 pixeli,

      • przy rozdzielczości 600 dpi, rozmiarowi 543x709 pixeli.

 

 

 

do głównych zadań rachmistrza spisowego należeć będzie:

  1. przeprowadzenie wywiadów bezpośrednich lub telefonicznych w zależności od aktualnej sytuacji związanej z epidemią COVID-19 z wykorzystaniem urządzenia mobilnego, wyposażonego w oprogramowanie dedykowane do przeprowadzenia spisu (interaktywną aplikację formularzową)które zostanie mu przekazanie na podstawie protokołu przekazania stanowiącego załącznik do umowy zlecenia;

  2. zebranie danych według ustalonej metodologii i zgodnie z kluczem pytań w aplikacji formularzowej.

  3. przejęcie części zadań innych rachmistrzów spisowych w sytuacji awaryjnej, np. gdy zmniejszy się liczba rachmistrzów w gminie (np. w przypadku rezygnacji, zachorowań itp.) lub dotrzymanie terminurealizacji spisu będzie zagrożone.

Oferta kandydata na rachmistrza spisowego musi zawierać (druki do pobrania):

  1. Zgłoszenie zawierające:

  1. imię(imiona) i nazwisko,

  2. data urodzenia,

  3. adres zamieszkania,

  4. numer telefonu,

  5. adres e-mail.

  1. Oświadczenie zawierające informację o:

a) nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwa lub umyślne przestępstwa skarbowe;

b) posiadaniu co najmniej średniego wykształcenia;

c) znajomości języka polskiego w mowie i piśmie;

d) nieposzlakowanej opinii;

e) zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru na

rachmistrza spisowego;

f) o odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia.

 

  1. Termin składania ofert: od 10.06.2021 do 25.06.2021 r.

Składanie ofert:

  1. Kandydat na rachmistrza spisowego w NSP 2021 może złożyć dokumenty osobiście w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Oferta kandydata na rachmistrza spisowego” w siedzibie Urzędu Miasta Sulejówek ul. Dworcowa 55, na parterze w Biurze Obsługi Klienta w godzinach pracy Urzędu lub za pośrednictwem: poczty elektronicznej na skrzynkę e-mailową Urzędu: urzad@umsulejowek.pl, platformy ePUAP albo operatora pocztowego (w tym m.in. Poczty Polskiej, firm kurierskich). O dacie wpływu dokumentów decyduje:

  1. w przypadku osobistego złożenia dokumentów do Urzędu lub doręczenia ich za pośrednictwem kuriera – data dostarczenia do Urzędu,

  2. w przypadku wysłania dokumentów pocztą elektroniczną na skrzynkę e-mailową Urzędu wskazaną
    w ogłoszeniu – data wprowadzenia zgłoszenia do środka komunikacji elektronicznej nadawcy (data wysłania wiadomości e-mail),

  3. w przypadku wysłania dokumentów poprzez platformę ePUAP – data wysłania zgłoszenia przez nadawcę, która powinna być równoznaczna z datą wpływu na urzędową skrzynkę na  ePUAP (pojawienie się zgłoszenia w systemie teleinformatycznym),

  4. w przypadku przesłania dokumentów Pocztą Polską – data stempla pocztowego.

  1. Oferty kandydatów złożone po terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu lub bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą brane pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym.

  2. Więcej informacji na temat spisu można uzyskać na stronie internetowej Urzędu Miasta oraz w Gminnym Biurze Spisowym Miasta Sulejówek – nr tel. 574-238-995, e-mail: spis@umsulejowek.pl

Gminny Komisarz Spisowy
Burmistrz Miasta Sulejówek

Arkadiusz Śliwa





 

Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowychw celu realizacji naboru kandydatów na rachmistrzów spisowych

W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 z późn. zm.) „RODO”, administrator informuje o zasadach oraz o przysługujących Pani/Panu prawach związanych z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych.

  1. Administrator

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gminny Komisarz Spisowy Burmistrz Miasta Sulejówek (dane GKS).

  1. Inspektor ochrony danych

Z inspektorem ochrony danych (IOD) może się Pani/Pan kontaktować:

  • pocztą tradycyjną na adres: ul. Dworcowa 55, 05-070 Sulejówek,

- pocztą elektroniczną na adres e-mail: urzad@umsulejowek.pl

Do IOD należy kierować wyłącznie sprawy dotyczące przetwarzania Pani/Pana danych osobowych przez administratora, w tym realizacji Pani/Pana praw wynikających z RODO.

  1. Cele oraz podstawa prawna przetwarzania Pani/Pana danych osobowych

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie:

  • art. 6. ust. 1 lit. c RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze wynikającego z art. 24 ustawy z dnia 9 sierpnia 2019 r. o narodowym spisie powszechnym ludności i mieszkań w 2021 r. (Dz. U. 2019 r. poz. 1775, z późn. zm.), dalej „ustawa o NSP 2021”.

Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) na przetwarzanie tych danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

  1. Odbiorcy danych osobowych

Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą podmioty określone w rozdziale 6 ustawy o NSP 2021, podmioty współpracujące z administratorem, dostawcy usług technicznych i organizacyjnych umożliwiających przeprowadzenie naboru oraz przechowywanie dokumentacji dotyczącej naboru, osoby działające na polecenie administratora, osoby
i podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa powszechnie obowiązującego.

  1. Okres przechowywania danych osobowych

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5-ciu lat od zakończenia procesu naboru na rachmistrza spisowego.

  1. Prawa osoby, której dane dotyczą

Przysługuje Pani/Panu prawo do:

  • dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych,

  • sprostowania (poprawiania) danych osobowych,

  • ograniczenia przetwarzania danych osobowych,

  • przenoszenia danych,

  • sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych,

  • cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w przypadku, w którym przetwarzanie Państwa danych odbywa się na podstawie zgody,

  • wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
    ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa)
    , jeżeli Pani/Pana zdaniem przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO.

  1. Dobrowolność/ Obowiązek podania danych osobowych

Podanie danych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych nie jest obowiązkowe, jednak jest warunkiem umożliwiającym ubieganie się kandydata o przyjęcie na rachmistrza spisowego i udzielenie mu dostępu do aplikacji szkoleniowej e-learning.

  1. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji, w tym profilowanie

Pani/Pana dane osobowe nie będą profilowane ani też nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji.

Kalendarz

Pn
Wt
Śr
Cz
Pt
Sb
Nd
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Imieniny

Licznik odwiedzin

W tym tygodniu: 145

W poprzednim tygodniu: 183

W tym miesiącu: 805

W poprzednim miesiącu: 1178

Wszystkich: 29599

Pozostałe

Logo Biuletynu Informacji Publicznej

logotyp portalu Sulejówek po sąsiedzku

 

Projekt Mała książka wielki człowiek w Bibliotece w Sulejówku
Bezpłatny dostęp do Legimi w Bibliotece w Sulejówku

logotyp facebook

Logotyp Patriotyzmu Jutra